Ak si zapisujete do kalendára v Outlooku svoje udalosti na ktorých pracujete, tak môžete zobraziť aj dĺžku ich trvania. Vhodné je to v prípade, kedy chcete vidieť celkový čas, ktorý ste trávili na určitom type činnosti. Na zjednodušenie celého procesu si činnosti na jednom projekte pomenujte nejakým spoločným názvom na začiatku názvu a za tým dajte konkrétnu informáciu, napr. Projekt TaT – príprava podkladov. Tento spoločný názov použijete na vyhľadávanie. Následne budete musieť ešte tieto udalosti skopírovať do Excelu aby ste mohli spočítať celkové hodiny. Ako zobraziť trvanie udalosti v Outlooku si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.