Časté otázky a odpovede

Kto prevádzkuje portál Tipy a triky?

Prevádzkovateľom a autorom väčšiny článkov je Peter Belko (IČO 34616641).

Kto je partnerom portálu?

Strategickým partnerom portálu nie je od 1.2.2016 zatiaľ nikto. Ak sa ním chcete stať tak ma prosím kontaktujte.

Ako sa môžem stať partnerom portálu?

V prípade, že sa chcete stať partnerom portálu kontaktujte ma s návrhom možností spolupráce.

Kto je autorom článkov?

Autor každého článku je uvedený v hlavičke článku.

Sú články prevzaté?

Články od konkrétneho autora sú originálne. V prípade prevzatých alebo reklamných článkov je táto skutočnosť v texte uvedená.

Ako sa môžem stať autorom portálu?

Kontaktujte nás so stručným popisom o akej technológií chcete písať a aké máte praktické skúsenosti so zvolenou technológiou.

Dostanem honorár za napísanie článku?

Momentálne nie je možné poskytnúť finančný honorár. Kompenzovať to môžeme bártrovým spôsobom, napr. sponzorovaným prístupom k portálu.

Môžem poslať tipy na článok?

Tipy a námety na články sú vítané a budeme veľmi radi keď nám ich pošlete. Hlavne také námety, ktoré potrebujete riešiť v rámci pracovných povinností.

Dostanem honorár za tipy na článok?

Žiaľ nie je to možné. Pri aktívnom posielaní tipov je možné využiť bártrový spôsob a môžete získať sponzorovaný prístup.

Ak pošlem emailom svoj IT problém, vyriešite mi ho?

Individuálne riešenie IT problémov poskytujeme len platiacim zákazníkom. Ak ale pošlete svoj problém a nevadí Vám jeho popis v článku, tak ho môžeme spracovať a podľa článku ho môžete skúsiť vyriešiť svojpomocne.

Aké typy článkov a obsahu sú dostupné?

Portál Tipy a triky obsahuje bezplatné textové informácie s obrázkami. Dostupné sú aj video návody a webináre, ale len pre sponzorovaný a prémiový prístup.

Sú na portáli reklamné články?

Na portáli sa môžu občas vyskytnúť aj reklamné články. Tieto sú v texte označené ako reklamný článok.

Aký je postup ak chcem publikovať reklamný článok?

Je to vecou vzájomnej dohody, preto nás prosím kontaktujte.

Čo dostanem v bezplatnej registrovanej úrovni?

V bezplatnej registrovanej úrovni získate prístup k textovým informáciám a ilustračným obrázkom na lepšie vysvetlenie popisovaného postupu.

Je potrebné súhlasiť so zasielaním noviniek?

Na využívanie portálu je potrebné pri registrácii súhlasiť s občasným zasielaním noviniek. Kedykoľvek súhlas môžete zrušiť zaslaním emailovej požiadavky na vymazanie členstva.

Ako často dostanem emailom novinky?

Emailové novinky posielame sporadicky, nie však častejšie ako 2x za mesiac.

Prečo chodia novinky od partnera portálu?

Vzhľadom na intenzívnu spoluprácu prevádzkovateľa a partnera portálu posielame aj partnerské novinky, ktoré môžu byť pre Vás užitočné. Ich počet sa týmto nezvyšuje a celkovo nedostanete viac ako štyri emaily s novinkami mesačne.

Čo dostanem v platenej prémiovej úrovni?

V platenej prémiovej úrovni je všetko čo v registrovanej a navyše sú k niektorým článkom aj inštruktážne video návody. Využiť môžete aj dva hodinové webináre a ich archív (s oneskorením dostupnosti). Taktiež môžete získať rôzne zľavy na iné služby portálu alebo partnera portálu.

Čo dostanem v sponzorovanej úrovni?

Sponzorovaná úroveň obsahuje všetko čo prémiová.

Ako sa môžem zaregistrovať v sponzorovanej úrovni?

Získanie prístupu je primárne pre klientov partnera portálu, alebo spolupracovníkov portálu.

Aké sú možnosti platby v prémiovej úrovni?

Prémiový prístup je možné zakúpiť v e-shope pomocou štandardnej platobnej karty alebo bankovým prevodom.

Ako prebieha platba kartou?

Portál tipy-triky.sk nemá prístup k údajom o karte. Celá transakcia prebieha na zabezpečenej stránke (https://) sprostredkovateľa úhrad GPwebpay a ČSOB. Po úspešnej transakcii je klient presmerovaný späť na tipy-triky.sk a môže využívať prémiový prístup. Následne dostane emailom faktúru.

Ako prebieha platba bankovým prevodom?

Po objednaní prístupu dostanete emailom zálohovú faktúru. Po jej úhrade a pripísaní čiastky na náš účet získate prémiový prístup. Následne dostanete faktúru. Trvá to približne 2-3 pracovné dni od úhrady.

Prečo je možné objednávať len zo Slovenska?

Vzhľadom na nové daňové predpisy v Európskej únii od roku 2015 je možné kupovať len zo Slovenska. Pri zahraničných platbách kvôli administratívnej záťaži s vykazovaním DPH by to bolo nerentabilné.

Mám problém s registráciou. Ako mám postupovať?

V prípade, že použijete emailovú adresu, ktorá už je registrovaná, tak použite prosím inú. Ak nemáte platný kód do sponzorovanej úrovne a spĺňate podmienky na registráciu, tak nás prosím kontaktujte. Ak máte iný problém s registráciou, tak nás prosím kontaktujte.

Dostal som e-mail, že členstvo skončilo. Čo mám spraviť?

V prípade registrovanej úrovne si stačí z ponuky úrovní vybrať znovu registrovanú úroveň a môžete služby využívať aj naďalej. Poteší nás, ak si zvolíte prémiovú úroveň.

V prípade prémiovej úrovne si môžete vybrať bezplatnú registrovanú úroveň alebo si znovu zakúpiť obnovu členstva. Postup je podobný ako pri prvej objednávke.

Prečo si mám obnovovať aj bezplatné členstvo?

Vzhľadom na technické nastavenie služby je potrebné obnoviť aj bezplatné členstvo po jeho exspirácii. Týmto vieme roztriediť aktívnych a neaktívnych členov.

Čo sa stane s používateľským účtom ak neobnovím členstvo?

Používateľský účet napojený na emailovú adresu zostáva v našom systéme. Môžete sa prihlásiť, ale nebudete mať prístup k celým článkom. Preto si kedykoľvek po prihlásení môžete vybrať buď bezplatné alebo prémiové členstvo, aby ste mohli využívať portál plnohodnotne.

Chcem úplne zrušiť členstvo na portáli, ako mám postupovať?

Napíšte nám email z rovnakej emailovej adresy, ktorú ste použili pri registrácii, uveďte používateľské meno a informáciu, že chcete účet úplne zmazať. Spravíme to do 24 hodín a pošleme Vám informáciu o dokončení odstránenia.

Mám inú otázku alebo nápad.

Kontaktujte nás prosím s popisom a vysvetlením problému alebo nápadu.

 

Kontaktný formulár

V prípade, že nesúhlasíte neodosielajte prosím email cez tento formulár.