Motívy v Office sa používajú na ovplyvnenie celkového vzhľadu dokumentu, tabuľky, prezentácie, emailu alebo databázy. Dôležité je upozorniť, že motívy v Office sú niečo iné ako Motív Office, ktorý som popisoval pred pár mesiacmi. Ten ovplyvňuje vzhľad používateľského prostredia aplikácie. Dnes popíšem ako motívy v Office môžete využiť na zmenu farby nadpisov, grafov, tabuliek ale aj na zmenu typu písma. Výhoda je v tom, že motívy sa dajú vytvoriť v jednej aplikácii a následne ich môžete použiť aj v iných aplikáciách. Získate tak jednotný vzhľad v rôznych typoch Office súborov. V krátkom video postupe je ukážka použitia motívu vo Worde, Exceli a PowerPointe.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.