SharePoint ponúka na vytvorenie dva typy lokalít – teamovú alebo komunikačnú. Teamová sa používa na spoluprácu medzi používateľmi hlavne pomocou knižníc, zoznamov a aplikácii. Týka sa zvyčajne nejakých oddelení alebo konkrétnych projektov. Komunikačná lokalita SharePoint je na zdieľanie rôznych informácii, noviniek alebo udalostí. Často má len zopár prispievateľov a veľa čitateľov. Využíva sa na celofiremné informovanie. Nižšie popisujem ako sa komunikačná lokalita SharePoint vytvára a ako vyzerá.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.