Publisher

Práca s tabuľkami v MS Publisher

Microsoft Publisher je menej známa aplikácia zo sady MS Office. Používa sa na vytváranie textových dokumentov – brožúr, vizitiek, kalendárov, oznamov a pod. Základná práca s formátom textu je rovnaká ako vo Worde. Rozdiel je v jeho umiestnení na strane v textových poliach. Každá strana sa často formátuje (zalamuje) samostatne. Okrem textu sa dajú používať aj tabuľky. Práca s tabuľkami v MS Publisher je podobná ako v iných Office aplikáciách.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

2 komentáre

Zanechajte komentár