Microsoft Publisher je menej známa aplikácia zo sady MS Office. Používa sa na vytváranie textových dokumentov – brožúr, vizitiek, kalendárov, oznamov a pod. Základná práca s formátom textu je rovnaká ako vo Worde. Rozdiel je v jeho umiestnení na strane v textových poliach. Každá strana sa často formátuje (zalamuje) samostatne. Okrem textu sa dajú používať aj tabuľky. Práca s tabuľkami v MS Publisher je podobná ako v iných Office aplikáciách.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
2 komentáre
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.
Povzdechnutí… Kdyby radši Microsoft víc o Wordu uvažoval, jako o ne úplně profesionálním, ale přesto použitelném nástroji pro DTP, tak už mohl pro 99 % uživatelů bezpředmětný Publisher poslat do kopru. Vůbec je nekoncepční – InfoPath zabil, místo, aby ho integroval, místo vylepšení PowerPointu přišel zcestný Sway. ALe to už jsme jinde…
Vidím to podobne 😉