Office 365

Skontrolujte filter nevyžiadanej pošty Office 365

Filter nevyžiadanej pošty Office 365 skontrolujte ak sa Vám stane, že niektoré očakávané emaily od klientov nedostanete alebo ich dodatočne nájdete v priečinku nevyžiadanej pošty. Táto úloha je určená pre správcu Office 365, resp. Exchange online, ktorý môže zmeniť nastavenie tak, aby filter nevyžiadanej pošty Office 365 považoval dôležité externé adresy klientov za dôveryhodné a naopak adresy od potencionálnych spamerov aby boli vždy vyhodnotené ako nevyžiadaná pošta – spam. Filter samozrejme funguje automaticky, len občas mu treba pomôcť a pridať niektoré adresy ako blokované alebo dôveryhodné. Ako to spraviť popisujem v nasledujúcom texte.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár