Inteligentné vyhľadávanie v Office 365 / 2016 pomáha používateľom lepšie porozumieť textu v dokumente, prezentácii alebo tabuľkách. V prípade, že text obsahuje napr. nejaký názov firmy alebo cudzie slovo, tak cez inteligentné vyhľadávanie v Office môžete v pracovnej table zobraziť informácie k takémuto textu. Stačí ho označiť a použiť príkaz Inteligentné vyhľadávanie. Následne dostanete výsledky získané pomocou vyhľadávacej služby Bing. Nižšie popisujem ako to celé funguje.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.