Vyhľadávacia funkcia Vlookup alebo Xlookup v Exceli vyhľadáva jedinečné hodnoty a podľa toho potom zobrazuje príslušné údaje. Napr. v jednej tabuľke je kód banky a jej názov a v inej tabuľke je číslo účtu a potrebujete k nemu doplniť ten názov. Ak kód banky má pomiešané formáty číslo a číslo ako text, tak to nebude fungovať korektne. Preto je treba spraviť dodatočné úpravy / výpočty aby pre Vlookup a rozdielne formáty nebol problém s vyhľadávaním. Postup si pozriete aj vo videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.