Súbory PDF sú veľmi populárne a užitočné formáty pre zdieľanie a ukladanie dokumentov. Môžete ich vytvoriť v rôznych aplikáciách vrátane Wordu, Excelu alebo PowerPointu a iných. Upraviť ich môžete v špecializovaných aplikáciách ale aj vo Worde. Občas sa môžete stretnúť s požiadavkou aby ste z dvoch PDF súborov spravili jeden zlúčený. Môžu to byť napr. dve rôzne zostavy, ktoré potrebujete v jednom súbore. Spraviť to môžete znovu v rôznych aplikáciách, alebo online službách. Ak to potrebujete robiť častejšie, tak si môžete ten proces automatizovať v Power Automate Desktop. Ako zlúčiť 2 PDF súbory v Power Automate Desktop (PAD) si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.