Pri práci so SharePointom zvyčajne ukladáte súbory do dokumentových knižníc, alebo tabuľkové / databázové údaje do zoznamov. Novú knižnicu aj zoznam môžete vytvoriť zo šablóny alebo prázdne kde si pridáte požadované stĺpce a ich nastavenia. Následne tam môžete pridávať súbory alebo údaje. Keď potrebujte používať rovnaký zoznam, tak ho jednoducho vytvoríte znovu z rovnakej šablóny. V prípade, že ste si vytvorili vlastný zoznam, tak ho môžete uložiť ako šablónu na ďalšie použitie alebo môžete jednoducho vytvoriť kópiu zoznamu SharePoint.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.