SharePoint

Ako vytvoriť kópiu zoznamu SharePoint

Pri práci so SharePointom zvyčajne ukladáte súbory do dokumentových knižníc, alebo tabuľkové / databázové údaje do zoznamov. Novú knižnicu aj zoznam môžete vytvoriť zo šablóny alebo prázdne kde si pridáte požadované stĺpce a ich nastavenia. Následne tam môžete pridávať súbory alebo údaje. Keď potrebujte používať rovnaký zoznam, tak ho jednoducho vytvoríte znovu z rovnakej šablóny. V prípade, že ste si vytvorili vlastný zoznam, tak ho môžete uložiť ako šablónu na ďalšie použitie alebo môžete jednoducho vytvoriť kópiu zoznamu SharePoint.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár