Predstavenie Office 365 v malej firme je webinár, ktorý sme pripravili pre používateľov portálu tipy-triky.sk. Ak ešte nemáte registráciu, tak sa prosím zaregistrujte do sponzorovanej alebo prémiovej úrovne, aby ste mali k dispozícii prístupovú linku na webinár dňa 24.9.2015 o 14:30. Na webinári ukážem ako vyzerá centrum spravovania služieb Office 365. Hlavne ako po registrácii pridať používateľov, zdroje, kontakty a skupiny. Zbežne uvidíte aj správcu Exchange, SharePoint a Skype ako aj zopár ďalších drobností.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Viete ako sa používa anketa v Outlooku?
Ak používate predplatné Microsoft 365, tak máte k dispozícii okrem počítačových aplikácií aj ďalšie...
Aký význam má aplikácia Admin v Microsoft 365?
Správcovia služby Microsoft 365 majú prístup do centra spravovania podľa ich role. Globálny správca...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.