Predstavenie Office 365 v malej firme je webinár, ktorý sme pripravili pre používateľov portálu tipy-triky.sk. Ak ešte nemáte registráciu, tak sa prosím zaregistrujte do sponzorovanej alebo prémiovej úrovne, aby ste mali k dispozícii prístupovú linku na webinár dňa 24.9.2015 o 14:30. Na webinári ukážem ako vyzerá centrum spravovania služieb Office 365. Hlavne ako po registrácii pridať používateľov, zdroje, kontakty a skupiny. Zbežne uvidíte aj správcu Exchange, SharePoint a Skype ako aj zopár ďalších drobností.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako zmeniť všetky spojnice vo Visiu
Aplikáciu Visio využijete pri kreslení schém a diagramov. Tie vytvárate pomocou tvarov, ktoré sú...
Používate rozloženie kariet vo OneNote?
Microsoft v nedávnej minulosti experimentoval s dvomi verziami poznámkovej aplikácie OneNote. Jedna...
Na čo je vlastná titulná strana vo Worde
Vlastná titulná strana vo Worde by mala zjednodušovať prácu s dokumentom. Je to naozaj tak alebo to...
Viacúrovňové zoraďovanie v Exceli
Údaje v tabuľke môžete zoraďovať veľmi jednoduchým spôsobom tlačidlami na páse s nástrojmi Údaje...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.