Predstavenie Office 365 v malej firme je webinár, ktorý sme pripravili pre používateľov portálu tipy-triky.sk. Ak ešte nemáte registráciu, tak sa prosím zaregistrujte do sponzorovanej alebo prémiovej úrovne, aby ste mali k dispozícii prístupovú linku na webinár dňa 24.9.2015 o 14:30. Na webinári ukážem ako vyzerá centrum spravovania služieb Office 365. Hlavne ako po registrácii pridať používateľov, zdroje, kontakty a skupiny. Zbežne uvidíte aj správcu Exchange, SharePoint a Skype ako aj zopár ďalších drobností.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú rýchle odkazy v Edge vo Windows
Ak používate prehliadač Microsoft Edge, tak ste si mohli všimnúť, že úvodnú stránku môžete...
Čo je rozloženie obrázka v PowerPoint
Pri vytváraní prezentácie často používate aj obrázky. Tie môžu byť priamo na snímke ako objekty...
Ako pridať kalendár kanála Teams
Ak používate Teams na rôzne projekty, kde máte konverzáciu, súbory a ďalšie informácie, tak môžete...
Na čo je distribučný zoznam v Microsoft 365
V predplatnom Microsoft 365 môžete používateľov zaradiť do niekoľkých typov skupín. Odporúčaná je...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.