Keď organizujete online schôdzu, tak by ste mali vopred nastaviť niektoré parametre. Často sa môžete hlavne na väčšej schôdzi stretnúť s tým, že účastníci si nechajú zapnutý mikrofón alebo webkameru. Toto potom spôsobuje rušivé momenty, kedy všetci účastníci počujú rozhovor alebo telefonát iného účastníka. Preto by ste z pohľadu účastníka mali na to myslieť a zariadenia si pred pripojením sa k schôdzi vypnúť. Toto môžete z pohľadu organizátora spraviť aj za účastníkov cez možnosti schôdze Teams.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.