Outlook

Aké sú rozdiely v možnostiach odpovedí v Outlooku

Keď plánujete schôdze v Outlooku, tak môžete nastaviť či majú účastníci na žiadosť odpovedať alebo odpovede nemusia odosielať. Od tohto je závislé ako vyzerajú tlačidlá na reakciu u účastníkov v doručenej pošte, tj. prijať, nezáväzne, odmietnuť a príp. navrhnúť nový termín. Ako pozvaný účastník by ste mali tomuto venovať pozornosť a mali by ste správne na žiadosť zareagovať. Nižšie popisujem aké sú rozdiely v možnostiach odpovedí v Outlooku a čo to pre účastníkov znamená.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár