Teams

Ako funguje stav v Teams

MS Teams je komunikačná a tímová aplikácia, ktorá obsahuje aj kalendár. Ten je prepojený s Outlookom. To znamená, že je jedno v ktorom kalendári zadáte novú položku, táto sa zobrazí v oboch. Na základe udalostí z kalendára sa aplikuje aj stav v Teams. To znamená, že iní používatelia vidia na základe farebných ikoniek či je daný používateľ k dispozícii, zaneprázdnený, či je preč alebo prezentuje a pod. Stavy sa ale aplikujú aj na základe toho či s počítačom pracujete alebo ste ho určitý čas nepoužili. Môžete ich meniť aj manuálne.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár