Pri vytváraní projektového plánu v Project zvyčajne vychádzate z informácii od špecialistov v konkrétnej problematike. Napr. v pri stavbe domu od projektantov a pri migrácii softvéru zase od administrátorov a pod. Špecialisti vám môžu pripraviť zoznam úloh, ktoré treba realizovať napr. v Excel tabuľke ak nemajú Project. Tento pripravený zoznam potrebujete umiestniť do vášho projektového plánu. Môžete preto pomerne jednoducho importovať z Excelu do MS Project.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako začierniť a anonymizovať dokument vo Worde
Vzhľadom na to, že veľa inštitúcií má povinnosť zverejňovať dokumenty, tak je vhodné aby zodpovední...
Ako z jednej bunky spraviť tabuľku v Exceli
Občas používatelia potrebujú spraviť z údajov, ktoré získali z iných zdrojov klasickú tabuľku...
Aké sú informácie o používateľovi v Azure
Ak používate služby Azure tak tam máte s najväčšou pravdepodobnosťou aj nejakých používateľov...
Ako v prezentácii zmeniť všetky SmartArt
Grafický prvok SmartArt môžete využiť na lepšie vizualizovanie prezentácie. Namiesto textu...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.