V MS Excel môžete vytvárať bežné tabuľky, ktoré orámujete a vyfarbíte alebo môžete vytvoriť formátované tabuľky aj s preddefinovaným formátom. Tie sa pôvodne nazývali zoznam a používajú sa ako zdroj údajov pre kontingenčnú tabuľku alebo ich používate s prepojenými údajmi z iných zdrojov. Takáto tabuľka má štandardne zapnuté automatické filtre. V dlhej tabuľke máte názvy stĺpcov stále zobrazené bez nutnosti ukotviť priečky a vo vzorcoch sa využívajú štruktúrované odkazy. Ak tieto výhody už nepotrebujete, tak tabuľku môžete skonvertovať na obyčajný rozsah. V krátkom videu si pozriete ako konvertovať na rozsah všetky tabuľky v Exceli.
Tiež sa vám môže páčiť
Aký je nový vzhľad OneDrive?
V prípade predplatného Microsoft 365 by ste si mali zvyknúť na fakt, že prostredie služby...
Makro na zmenu prvej vety v sekciách vo Worde
V prípade, že potrebujete upraviť dokument, ktorý je formátovaný len čiastočne alebo vôbec, tak to...
Písanie rukou v Office aplikáciách
V kancelárskom balíku môžete využívať rôzne nástroje a funkcie, ktoré sú dostupné podľa verzie. V...
Ako použiť Vlookup na hľadanie v druhom stĺpci
Vyhľadávacia funkcia VLOOKUP je pomerne populárna a používateľmi často aplikovaná na rôzne účely...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.