V MS Excel môžete vytvárať bežné tabuľky, ktoré orámujete a vyfarbíte alebo môžete vytvoriť formátované tabuľky aj s preddefinovaným formátom. Tie sa pôvodne nazývali zoznam a používajú sa ako zdroj údajov pre kontingenčnú tabuľku alebo ich používate s prepojenými údajmi z iných zdrojov. Takáto tabuľka má štandardne zapnuté automatické filtre. V dlhej tabuľke máte názvy stĺpcov stále zobrazené bez nutnosti ukotviť priečky a vo vzorcoch sa využívajú štruktúrované odkazy. Ak tieto výhody už nepotrebujete, tak tabuľku môžete skonvertovať na obyčajný rozsah. V krátkom videu si pozriete ako konvertovať na rozsah všetky tabuľky v Exceli.
Tiež sa vám môže páčiť
Na čo je vlastná titulná strana vo Worde
Vlastná titulná strana vo Worde by mala zjednodušovať prácu s dokumentom. Je to naozaj tak alebo to...
Viete kam sa ukladajú súbory z Teams?
V MS Teams pracujete so súbormi, ktoré sú uložené v cloude. V prípade súborov z Office aplikácii...
Viacúrovňové zoraďovanie v Exceli
Údaje v tabuľke môžete zoraďovať veľmi jednoduchým spôsobom tlačidlami na páse s nástrojmi Údaje...
Použili ste videoportrét v PowerPointe?
Kancelárske aplikácie v predplatnom Microsoft 365 máte priebežne aktualizované. Okrem...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.