V MS Excel môžete vytvárať bežné tabuľky, ktoré orámujete a vyfarbíte alebo môžete vytvoriť formátované tabuľky aj s preddefinovaným formátom. Tie sa pôvodne nazývali zoznam a používajú sa ako zdroj údajov pre kontingenčnú tabuľku alebo ich používate s prepojenými údajmi z iných zdrojov. Takáto tabuľka má štandardne zapnuté automatické filtre. V dlhej tabuľke máte názvy stĺpcov stále zobrazené bez nutnosti ukotviť priečky a vo vzorcoch sa využívajú štruktúrované odkazy. Ak tieto výhody už nepotrebujete, tak tabuľku môžete skonvertovať na obyčajný rozsah. V krátkom videu si pozriete ako konvertovať na rozsah všetky tabuľky v Exceli.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako začierniť a anonymizovať dokument vo Worde
Vzhľadom na to, že veľa inštitúcií má povinnosť zverejňovať dokumenty, tak je vhodné aby zodpovední...
Ako z jednej bunky spraviť tabuľku v Exceli
Občas používatelia potrebujú spraviť z údajov, ktoré získali z iných zdrojov klasickú tabuľku...
Aké sú informácie o používateľovi v Azure
Ak používate služby Azure tak tam máte s najväčšou pravdepodobnosťou aj nejakých používateľov...
Ako v prezentácii zmeniť všetky SmartArt
Grafický prvok SmartArt môžete využiť na lepšie vizualizovanie prezentácie. Namiesto textu...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.