Teams

Ako naplánovať webinár cez Teams

Ak ste používali Skype for Business na online schôdze a webináre, tak stačilo v Outlooku pridať schôdzu cez Skype. Toto od mája v Office 365 už nespravíte nakoľko došlo k zmene Skype for Business online na Teams. Ak chcete vytvoriť a naplánovať webinár cez Teams tak to ide buď priamo v aplikácii Teams alebo cez Outlook podobne ako to bolo pri Skype. Môžete pozvať konkrétnych účastníkov alebo to spraviť aj pre anonymných.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár