Ak ste používali Skype for Business na online schôdze a webináre, tak stačilo v Outlooku pridať schôdzu cez Skype. Toto od mája v Office 365 už nespravíte nakoľko došlo k zmene Skype for Business online na Teams. Ak chcete vytvoriť a naplánovať webinár cez Teams tak to ide buď priamo v aplikácii Teams alebo cez Outlook podobne ako to bolo pri Skype. Môžete pozvať konkrétnych účastníkov alebo to spraviť aj pre anonymných.
Tiež sa vám môže páčiť
Zaokrúhľovanie na 5 centov v Exceli
Od júla 2022 sa začínajú konečné ceny nákupov v hotovosti zaokrúhľovať na päť centov. Je to kvôli...
Aký je Skicár vo Windows 11?
Operačný systém Windows už od dávnych verzií obsahuje doplnkové aplikácie. Patrí tam aj Poznámkový...
Podfarbenie odsekov s určitým slovom vo Worde
Pri práci s dlhým textom môžete využívať nástroj na hľadanie a nahradzovanie. Ten vám poskytuje aj...
Používate poznámky v prezentácii PowerPoint?
V prezentácii môžete mať okrem snímok aj poznámky. Sú to doplňujúce informácie viditeľné pod každou...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.