Dynamics CRM

Ako použiť aktivity v Dynamics CRM

Pri každom kontakte so zákazníkmi a klientmi je nejaká aktivita – odoslaný email, telefonát, stretnutie a pod. Ak to neevidujete, tak si môžete spôsobiť zbytočné komplikácie. Nie je totižto vhodné kontaktovať klienta s ponukou, ktorú mu už ponúkol kolega pred pár dňami. Rovnako tak nie je vhodné, aby ste zabudli na to čo ste s klientom preberali. Mať informácie na jednom mieste je veľmi dôležité. Dnes popisujem ako použiť aktivity v Dynamics CRM online, aby ste sa vyvarovali vyššie spomenutým komplikáciám.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár