Ako použiť aktivity v Dynamics CRM

  • 0

Ako použiť aktivity v Dynamics CRM

Category:Dynamics CRM Tags : 

Pri každom kontakte so zákazníkmi a klientmi je nejaká aktivita – odoslaný email, telefonát, stretnutie a pod. Ak to neevidujete, tak si môžete spôsobiť zbytočné komplikácie. Nie je totižto vhodné kontaktovať klienta s ponukou, ktorú mu už ponúkol kolega pred pár dňami. Rovnako tak nie je vhodné, aby ste zabudli na to čo ste s klientom preberali. Mať informácie na jednom mieste je veľmi dôležité. Dnes popisujem ako použiť aktivity v Dynamics CRM online, aby ste sa vyvarovali vyššie spomenutým komplikáciám.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...