Pri každom kontakte so zákazníkmi a klientmi je nejaká aktivita – odoslaný email, telefonát, stretnutie a pod. Ak to neevidujete, tak si môžete spôsobiť zbytočné komplikácie. Nie je totižto vhodné kontaktovať klienta s ponukou, ktorú mu už ponúkol kolega pred pár dňami. Rovnako tak nie je vhodné, aby ste zabudli na to čo ste s klientom preberali. Mať informácie na jednom mieste je veľmi dôležité. Dnes popisujem ako použiť aktivity v Dynamics CRM online, aby ste sa vyvarovali vyššie spomenutým komplikáciám.
Tiež sa vám môže páčiť
Chýba vám asistent na matematiku OneNote?
Poznámková aplikácia OneNote má búrlivú minulosť. Microsoft chcel pôvodne zrušiť verziu z balíka...
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Používate farebné priečinky vo OneDrive?
Cloudové služby od Microsoftu prechádzajú priebežne malými ale aj väčšími zmenami. Domovskú stránku...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.