Pri aktívnom používaní cloudového ukladacieho priestoru OneDrive sa vám tam po čase nazhromaždí niekoľko stoviek až tisícok súborov. Aby ste mali v súboroch lepší prehľad, tak si zvyčajne súbory ukladáte do priečinkov podobne ako by ste si ich ukladali aj v lokálnom priečinku v počítači. Ak si po čase nepamätáte kam ste niektorý súbor uložili, tak môžete využiť vyhľadávanie v hornej časti okna. Ak si ale nepamätáte názov súboru, tak môžete použiť filter OneDrive. Tento ale nie je automaticky viditeľný a dostupný a je potrebné spraviť určitý krok aby ste sa k filtru dostali a mohli ho využiť.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú rýchle odkazy v Edge vo Windows
Ak používate prehliadač Microsoft Edge, tak ste si mohli všimnúť, že úvodnú stránku môžete...
Ako zobraziť formátovanie vo Worde
Ak píšete text vo Worde, tak môžete využiť formáty, ktoré pridáte manuálne alebo využijete štýly...
Čo je rozloženie obrázka v PowerPoint
Pri vytváraní prezentácie často používate aj obrázky. Tie môžu byť priamo na snímke ako objekty...
Ako pridať kalendár kanála Teams
Ak používate Teams na rôzne projekty, kde máte konverzáciu, súbory a ďalšie informácie, tak môžete...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.