Office

Ako použiť formát obrázka v Office

Aplikácie z Microsoft Office majú niektoré funkcie spoločné a používajú sa rovnako. Ak chcete pracovať s obrázkami, tak je to rovnaké v Exceli, PowerPointe a takmer aj vo Worde. Ten má navyše príkazy na zarovnanie obrázkov v texte. Ak chcete použiť formát obrázka v Office, tak stačí keď obrázok vložíte do niektorej aplikácie a označíte ho. Potom je to už takmer rovnaké. Rozdiely sú najmä v type dokumentu. Obrázok sa umiestňuje inak v prezentácii, inak v tabuľke a inak v dlhšom texte.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár