V dokumentovej knižnici na SharePointe môžete využívať vlastné stĺpce a zobrazenia. Do stĺpca zadávate požadované metaúdaje, ktorými spresňujete informácie o súbore. Môže to byť napr. stĺpec so stavom rozpracovania / dokončenia súboru. Taktiež môžete pridať kontakty, alebo údaje zo súboru. V prípade, že by ste ukladali do knižnice objednávky napísané vo Worde, tak môžete vytvoriť stĺpec cena a tento bude zobrazovať cenu tej objednávky. Následne podľa tohto stĺpca môžete súbory filtrovať alebo zoskupovať a vyhľadávať. Ako použiť metaúdaje v knižnici SharePoint a vo Worde si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.