V dokumentovej knižnici na SharePointe môžete využívať vlastné stĺpce a zobrazenia. Do stĺpca zadávate požadované metaúdaje, ktorými spresňujete informácie o súbore. Môže to byť napr. stĺpec so stavom rozpracovania / dokončenia súboru. Taktiež môžete pridať kontakty, alebo údaje zo súboru. V prípade, že by ste ukladali do knižnice objednávky napísané vo Worde, tak môžete vytvoriť stĺpec cena a tento bude zobrazovať cenu tej objednávky. Následne podľa tohto stĺpca môžete súbory filtrovať alebo zoskupovať a vyhľadávať. Ako použiť metaúdaje v knižnici SharePoint a vo Worde si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako zmeniť všetky spojnice vo Visiu
Aplikáciu Visio využijete pri kreslení schém a diagramov. Tie vytvárate pomocou tvarov, ktoré sú...
Používate rozloženie kariet vo OneNote?
Microsoft v nedávnej minulosti experimentoval s dvomi verziami poznámkovej aplikácie OneNote. Jedna...
Na čo je vlastná titulná strana vo Worde
Vlastná titulná strana vo Worde by mala zjednodušovať prácu s dokumentom. Je to naozaj tak alebo to...
Viete kam sa ukladajú súbory z Teams?
V MS Teams pracujete so súbormi, ktoré sú uložené v cloude. V prípade súborov z Office aplikácii...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.