Word

Ako použiť stĺpce vo Worde

Text v dokumente píšete zvyčajne v odsekoch za sebou. Niekedy je ale potrebné umiestniť ho vedľa seba do stĺpcov. To môžete spraviť niekoľkými spôsobmi. Jedným z nich sú aj stĺpce vo Worde. Tieto ale nie sú vhodné na všetky scenáre. Ak by ste potrebovali spraviť napr. dvojjazyčnú zmluvu, tak je vhodnejšie použitie tabuľky bez orámovania, aby ste jednoduchšie mohli členiť text. Klasické stĺpce sú vhodné len na niektoré základné situácie, lebo text prechádza z jedného stĺpca do ďalšieho a až potom na nasledujúcu stranu. Ako sa to používa si pozriete aj vo videu.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár