Dátum a čas v Power Automate sú dôležité ak potrebujete spracovať údaje do denníka udalostí. Napr. chcete zapísať do tabuľky dátumy a časy spustenia určitého postupu alebo evidovať termíny rôznych udalostí. S dátumom a časom pracujte podobne v cloudových aj desktopových postupoch. V článku popisujem spracovanie dátumu a času v aplikácii Power Automate Desktop. Primárne ako od seba oddelíte dátum a čas, ktoré potom zapíšete do tabuľky v Exceli. Aby ste to mohli použiť, musíte mať inštalovanú aplikáciu PA Desktop. Ako spracovať dátumy a časy si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Makro na zmenu prvej vety v sekciách vo Worde
V prípade, že potrebujete upraviť dokument, ktorý je formátovaný len čiastočne alebo vôbec, tak to...
Písanie rukou v Office aplikáciách
V kancelárskom balíku môžete využívať rôzne nástroje a funkcie, ktoré sú dostupné podľa verzie. V...
Ako použiť Vlookup na hľadanie v druhom stĺpci
Vyhľadávacia funkcia VLOOKUP je pomerne populárna a používateľmi často aplikovaná na rôzne účely...
Kde overiť posledné použitie lokality SharePoint
Ak chcete zistiť kedy bola lokalita SharePoint naposledy použitá, môžete sa pozrieť do centra...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.