Power Automate

Ako používať dátum a čas v Power Automate

Dátum a čas v Power Automate sú dôležité ak potrebujete spracovať údaje do denníka udalostí. Napr. chcete zapísať do tabuľky dátumy a časy spustenia určitého postupu alebo evidovať termíny rôznych udalostí. S dátumom a časom pracujte podobne v cloudových aj desktopových postupoch. V článku popisujem spracovanie dátumu a času v aplikácii Power Automate Desktop. Primárne ako od seba oddelíte dátum a čas, ktoré potom zapíšete do tabuľky v Exceli. Aby ste to mohli použiť, musíte mať inštalovanú aplikáciu PA Desktop. Ako spracovať dátumy a časy si pozriete aj v krátkom videu.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár