SharePoint

Ako používať zoznamy Lists v aplikácii

Na SharePointe môžete používať dokumentové knižnice na ukladanie súborov alebo zoznamy na zapisovanie tabuľkových údajov. Knižnice a ich obsah, súbory a priečinky môžete synchronizovať do počítača pomocou aplikácie OneDrive. V prípade zoznamov ste to mohli robiť cez web samotnej služby alebo pomocou aplikácie Access. V Access si môžete zobraziť údaje zo zoznamu v tabuľke. Úpravy sa dajú robiť na oboch miestach a zmeny sa aplikujú. Určitú dobu máte možnosť, kedy môžete používať zoznamy Lists v aplikácii vo Windows.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár