Office 365

Ako pracuje delegát miestnosti Office 365

Predplatitelia Office 365 majú zvyčajne k dispozícii aj poštový Exchange server, ktorý okrem emailov ponúka aj prácu s kalendárom a jeho zdieľaním. Pri plánovaní udalostí je vhodné aby ste mali dostupné aj miestnosti a zdroje. Tie môže v centre spravovania Office 365 administrátor doplniť. Potom ich budú mať k dispozícii aj používatelia na svoje plánované schôdze. Čo sa týka miestností, tak môžu reagovať automaticky a schvaľovať schôdzu tomu kto prvý požiada. Okrem toho môže rezervácie robiť delegát miestnosti Office 365. Ako ho nastaviť a ako to funguje popisujem nižšie v texte.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár