Ako pracuje delegát miestnosti Office 365

  • 0
Ikona Office 365

Ako pracuje delegát miestnosti Office 365

Category:Office 365 Tags : 

Predplatitelia Office 365 majú zvyčajne k dispozícii aj poštový Exchange server, ktorý okrem emailov ponúka aj prácu s kalendárom a jeho zdieľaním. Pri plánovaní udalostí je vhodné aby ste mali dostupné aj miestnosti a zdroje. Tie môže v centre spravovania Office 365 administrátor doplniť. Potom ich budú mať k dispozícii aj používatelia na svoje plánované schôdze. Čo sa týka miestností, tak môžu reagovať automaticky a schvaľovať schôdzu tomu kto prvý požiada. Okrem toho môže rezervácie robiť delegát miestnosti Office 365. Ako ho nastaviť a ako to funguje popisujem nižšie v texte.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...