Office

Ako prepínať kontá v Office

Aktuálne verzie MS Office poskytujú možnosť prihlásiť sa pomocou Microsoft konta. Výhoda je v tom, že môžete ukladať a otvárať súbory v cloude tak, ako keby ste ukladali lokálne v PC. Okrem toho môžete využívať aj jednotné nastavenia podľa toho kde sa prihlásite. Kontá v Office môžete mať viaceré a medzi nimi prepínať. To znamená, že na domácom PC sa môžete prihlásiť osobným kontom a ukladať do osobného OneDrive. Potom ho môžete zmeniť na pracovné konto Office 365 a ukladať do podnikového OneDrive. Dnes popisujem ako používať a prepínať kontá v Office 2013.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár