Aktuálne verzie MS Office poskytujú možnosť prihlásiť sa pomocou Microsoft konta. Výhoda je v tom, že môžete ukladať a otvárať súbory v cloude tak, ako keby ste ukladali lokálne v PC. Okrem toho môžete využívať aj jednotné nastavenia podľa toho kde sa prihlásite. Kontá v Office môžete mať viaceré a medzi nimi prepínať. To znamená, že na domácom PC sa môžete prihlásiť osobným kontom a ukladať do osobného OneDrive. Potom ho môžete zmeniť na pracovné konto Office 365 a ukladať do podnikového OneDrive. Dnes popisujem ako používať a prepínať kontá v Office 2013.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako zmeniť všetky spojnice vo Visiu
Aplikáciu Visio využijete pri kreslení schém a diagramov. Tie vytvárate pomocou tvarov, ktoré sú...
Používate rozloženie kariet vo OneNote?
Microsoft v nedávnej minulosti experimentoval s dvomi verziami poznámkovej aplikácie OneNote. Jedna...
Na čo je vlastná titulná strana vo Worde
Vlastná titulná strana vo Worde by mala zjednodušovať prácu s dokumentom. Je to naozaj tak alebo to...
Viete kam sa ukladajú súbory z Teams?
V MS Teams pracujete so súbormi, ktoré sú uložené v cloude. V prípade súborov z Office aplikácii...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.