Tabuľky v Exceli obsahujú čísla riadkov a písmená stĺpcov a taktiež môžete bez problémov pridať vlastné číslovanie riadkov. Ide to pomocou vzorcov alebo cez číselné rady. Vo Worde takýto komfort jednoduchého pridania čísiel nemáte a musíte zvoliť iný postup. Jedna možnosť je pripraviť si číslovanie v Exceli a to skopírovať do tabuľky vo Worde. V prípade jednoduchých tabuliek sa dá ale využiť aj priamo jeden nástroj Wordu. Ako pridať čísla riadkov v tabuľke Word si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú rýchle odkazy v Edge vo Windows
Ak používate prehliadač Microsoft Edge, tak ste si mohli všimnúť, že úvodnú stránku môžete...
Ako zobraziť formátovanie vo Worde
Ak píšete text vo Worde, tak môžete využiť formáty, ktoré pridáte manuálne alebo využijete štýly...
Čo je rozloženie obrázka v PowerPoint
Pri vytváraní prezentácie často používate aj obrázky. Tie môžu byť priamo na snímke ako objekty...
Ako pridať kalendár kanála Teams
Ak používate Teams na rôzne projekty, kde máte konverzáciu, súbory a ďalšie informácie, tak môžete...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.