V prípade, že vytvárate databázovú aplikáciu v Accesse, tak je vhodné, aby ste súbor rozdelili na Frontend a Backend. Backend obsahuje tabuľky, ktoré sú prepojené do Frontend. V tom okrem toho prepojenia máte aj dotazy, formuláre, zostavy, makrá a moduly. Takéto riešenie potrebujete keď chcete databázu používať v tíme a bude k nej pristupovať niekoľko používateľov. Potrebujete to aj v prípade aktualizácie používateľského prostredia. Vtedy stačí ak spravíte úpravy vo Frontende a tento súbor nakopírujete používateľom do počítačov. Zdrojové údaje v Backende budú bez porušenia. Ak potrebujete pridať ďalšiu prepojenú tabuľku Access, tak to ide relatívne jednoducho.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako z jednej bunky spraviť tabuľku v Exceli
Občas používatelia potrebujú spraviť z údajov, ktoré získali z iných zdrojov klasickú tabuľku...
Aké sú informácie o používateľovi v Azure
Ak používate služby Azure tak tam máte s najväčšou pravdepodobnosťou aj nejakých používateľov...
Ako v prezentácii zmeniť všetky SmartArt
Grafický prvok SmartArt môžete využiť na lepšie vizualizovanie prezentácie. Namiesto textu...
Viete používať ankety v Teams?
V prípade, že aktívne používate MS Teams, tak pomocou aplikácií môžete rozšíriť niektoré aktivity...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.