V prípade, že vytvárate databázovú aplikáciu v Accesse, tak je vhodné, aby ste súbor rozdelili na Frontend a Backend. Backend obsahuje tabuľky, ktoré sú prepojené do Frontend. V tom okrem toho prepojenia máte aj dotazy, formuláre, zostavy, makrá a moduly. Takéto riešenie potrebujete keď chcete databázu používať v tíme a bude k nej pristupovať niekoľko používateľov. Potrebujete to aj v prípade aktualizácie používateľského prostredia. Vtedy stačí ak spravíte úpravy vo Frontende a tento súbor nakopírujete používateľom do počítačov. Zdrojové údaje v Backende budú bez porušenia. Ak potrebujete pridať ďalšiu prepojenú tabuľku Access, tak to ide relatívne jednoducho.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.