Teams

Ako pridať kalendár kanála Teams

Ak používate Teams na rôzne projekty, kde máte konverzáciu, súbory a ďalšie informácie, tak môžete využiť aj kalendár kanála Teams. Využijete to hlavne vtedy ak potrebujete zverejňovať termíny rôznych udalosti a tieto majú vidieť aj členovia kanála. Týka sa to hlavne projektových udalostí a nie osobných, ktoré máte vo vlastnom kalendári Outlook. V kanáli pridávate napr. termíny stretnutí všetkých členov tímu, kontrolné dni ale aj nepracovné kvôli nejakým obmedzeniam ako sú revízie a pod. Takto majú o dôležitých udalostiach prehľad všetci členovia tímu.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár