Ako pridať team do skupiny Office 365

  • 0
Ikona Microsoft Teams

Ako pridať team do skupiny Office 365

Category:Teams Tags : 

Používatelia služby Office 365 majú na teamovú spoluprácu niekoľko nástrojov – SharePoint, OneDrive, Planner a pod. Tieto sa dajú používať cez Microsoft Teams na jednom mieste. Prepojenie medzi MS Teams a SharePoint umožňuje vidieť súbory z knižníc priamo v Teams. Vytvorením nového teamu sa vytvorí aj skupina Office 365 vrátane lokality na SharePoint. Opačne to ale nie je vždy také jednoznačné. Vytvorením skupiny Office 365 nezískate v MS Teams príslušný team. Preto je potrebné pridať team do skupiny Office 365.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

About Author

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Leave a Reply

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Zaži fungujúce IT - BSP
Skupina firiem BSP
Skupina firiem BSP
BSP SOFTWAREDISTRIBUTION a.s.

Košík

Najbližšie udalosti

  1. Čo ponúka podmienené formátovanie v Exceli

    marec 27 @ 10:00 - 11:00
  2. Čo je to Planner v Office 365

    marec 27 @ 13:30 - 14:30

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...