V dlhších textových dokumentoch máte často aj číslovaný zoznam alebo zoznam s odrážkami. V prípade, že chcete rozdeliť číslovaný zoznam vo Worde, tak to môžete spraviť pomerne jednoducho. Myslím tým, rozdeliť jeden zoznam na dva zoznamy kde každý bude začínať od jednotky. Resp. v prípade viacerých samostatných zoznamov každý začať číslovať od jednotky. Pretože Word zvyčajne v prípade číslovaných zoznamov pokračuje v číslovaní z predchádzajúceho. Spraviť môžete aj opačný postup a dva samostatné zoznamy spojiť tak, aby číslovanie pokračovalo z jedného zoznamu do druhého. Ako to môžete spraviť si pozriete v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Chýba vám asistent na matematiku OneNote?
Poznámková aplikácia OneNote má búrlivú minulosť. Microsoft chcel pôvodne zrušiť verziu z balíka...
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Používate farebné priečinky vo OneDrive?
Cloudové služby od Microsoftu prechádzajú priebežne malými ale aj väčšími zmenami. Domovskú stránku...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.