Word

Ako rozdeliť číslovaný zoznam vo Worde

V dlhších textových dokumentoch máte často aj číslovaný zoznam alebo zoznam s odrážkami. V prípade, že chcete rozdeliť číslovaný zoznam vo Worde, tak to môžete spraviť pomerne jednoducho. Myslím tým, rozdeliť jeden zoznam na dva zoznamy kde každý bude začínať od jednotky. Resp. v prípade viacerých samostatných zoznamov každý začať číslovať od jednotky. Pretože Word zvyčajne v prípade číslovaných zoznamov pokračuje v číslovaní z predchádzajúceho. Spraviť môžete aj opačný postup a dva samostatné zoznamy spojiť tak, aby číslovanie pokračovalo z jedného zoznamu do druhého. Ako to môžete spraviť si pozriete v krátkom videu.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár