Aktívni používatelia Outlooku sa po určitom čase dostanú do situácie, ktorá im kvôli množstvu položiek komplikuje efektívnu prácu. Čím viac emailov máte, tým sa môže spomaľovať celá aplikácia. Položky sa ukladajú do pst súboru ak používate vlastnú schránku pop3 alebo do ost súboru ak je to schránka na Exchange online v predplatnom Microsoft 365. Aby ste mali počty položiek pod kontrolou, tak je vhodné spraviť nastavenie archivácie v Outlooku. Tá môže byť rovnaká pre všetky priečinky ale aj individuálna pre každý priečinok. Archivácia ukladá zvyčajne súbory do lokálneho pst súboru.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.