Ak pracujete v Exceli s textovými údajmi čo sú zvyčajne nejaké zoznamy ľudí alebo produktov, tak občas potrebujte tieto údaje ďalej spracovať. Patrí tam rozdelenie textových informácii do samostatných stĺpcov, alebo zobrazenie len určitej časti z textu a prípadne aj očistenie textu od nežiaducich znakov. Nižšie popisujem ako spočítať medzery v bunke Excelu ak obsahuje viac slov. Výsledok je potom možné využiť na ďalšie spracovanie pomocou logických funkcii. Napr. ak je tam jedna medzera tak sa spraví niečo iné ako keď sú tam dve medzery.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.