Excel

Ako spraviť zoznam s odrážkami v Exceli

Vo Worde bežne používate odrážky a číslovanie, ale v Exceli je to skôr zriedkavé využitie. Hlavne preto, že sa nedajú pridať tak jednoducho ako v textovom dokumente. Pomocou príkazu odrážky a číslovanie ich pridáte len do textového poľa ale nie do bunky. Tam môžete využiť trochu iné postupy. Ako spraviť zoznam s odrážkami v Exceli si pozriete aj v krátkom videu.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár