Vo Worde bežne používate odrážky a číslovanie, ale v Exceli je to skôr zriedkavé využitie. Hlavne preto, že sa nedajú pridať tak jednoducho ako v textovom dokumente. Pomocou príkazu odrážky a číslovanie ich pridáte len do textového poľa ale nie do bunky. Tam môžete využiť trochu iné postupy. Ako spraviť zoznam s odrážkami v Exceli si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako zmeniť všetky spojnice vo Visiu
Aplikáciu Visio využijete pri kreslení schém a diagramov. Tie vytvárate pomocou tvarov, ktoré sú...
Používate rozloženie kariet vo OneNote?
Microsoft v nedávnej minulosti experimentoval s dvomi verziami poznámkovej aplikácie OneNote. Jedna...
Na čo je vlastná titulná strana vo Worde
Vlastná titulná strana vo Worde by mala zjednodušovať prácu s dokumentom. Je to naozaj tak alebo to...
Viete kam sa ukladajú súbory z Teams?
V MS Teams pracujete so súbormi, ktoré sú uložené v cloude. V prípade súborov z Office aplikácii...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.