• 0
Ikona Excel

Ako v Exceli spočítať víkendy v mesiaci

Category:Excel Tags : 

Excel vie okrem počítania s číslami robiť aj výpočty s dátumom. Podľa toho čo chcete vypočítať si zvolíte aj postup. Niekedy stačí len pripočítať alebo odpočítať číslo k nejakému dátumu a zistíte tak napr. 14-dňovú splatnosť faktúry. Ak ale chcete v Exceli spočítať víkendy v mesiaci, tak je vhodné využiť vstavanú funkciu. Dá sa to dosiahnuť viacerými postupmi a niektoré si pozriete aj v krátkom videu.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj Office 365, SharePoint a ďalšie.

Pridať komentár

Vyhľadávanie na portáli

Prihlásiť sa

Partner portálu

Košík

Spätná väzba cez anketu. Ďakujeme.

Kedy Vám vyhovuje účasť na webinári (online školení)?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Spätná väzba cez ďalšiu anketu. Ďakujeme.

Pre akú aplikáciu by ste si pozreli postupy na online školení?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...