Outlook

Ako vložiť email do kalendára Outlook

Pri tímovej spolupráci sú komunikácia s kolegami a kalendár dôležitými súčasťami takejto spolupráce. V prípade, že z emailovej komunikácie vznikne potreba naplánovať stretnutie, tak existuje niekoľko možností. Každá zohľadňuje rôzne požiadavky. Niekedy nie je nutné do kalendárovej udalosti vpisovať okrem názvu a miesta nič ďalšie. Inokedy je ale potrebné vložiť do udalosti informácie z niektorého emailu kvôli tomu, aby sa účastníci mohli lepšie pripraviť. Ako vložiť email do kalendára Outlook si pozriete aj v krátkom videu.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár