Pri tímovej spolupráci sú komunikácia s kolegami a kalendár dôležitými súčasťami takejto spolupráce. V prípade, že z emailovej komunikácie vznikne potreba naplánovať stretnutie, tak existuje niekoľko možností. Každá zohľadňuje rôzne požiadavky. Niekedy nie je nutné do kalendárovej udalosti vpisovať okrem názvu a miesta nič ďalšie. Inokedy je ale potrebné vložiť do udalosti informácie z niektorého emailu kvôli tomu, aby sa účastníci mohli lepšie pripraviť. Ako vložiť email do kalendára Outlook si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Aký je nový vzhľad OneDrive?
V prípade predplatného Microsoft 365 by ste si mali zvyknúť na fakt, že prostredie služby...
Makro na zmenu prvej vety v sekciách vo Worde
V prípade, že potrebujete upraviť dokument, ktorý je formátovaný len čiastočne alebo vôbec, tak to...
Písanie rukou v Office aplikáciách
V kancelárskom balíku môžete využívať rôzne nástroje a funkcie, ktoré sú dostupné podľa verzie. V...
Ako použiť Vlookup na hľadanie v druhom stĺpci
Vyhľadávacia funkcia VLOOKUP je pomerne populárna a používateľmi často aplikovaná na rôzne účely...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.