Pri tímovej spolupráci sú komunikácia s kolegami a kalendár dôležitými súčasťami takejto spolupráce. V prípade, že z emailovej komunikácie vznikne potreba naplánovať stretnutie, tak existuje niekoľko možností. Každá zohľadňuje rôzne požiadavky. Niekedy nie je nutné do kalendárovej udalosti vpisovať okrem názvu a miesta nič ďalšie. Inokedy je ale potrebné vložiť do udalosti informácie z niektorého emailu kvôli tomu, aby sa účastníci mohli lepšie pripraviť. Ako vložiť email do kalendára Outlook si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú rýchle odkazy v Edge vo Windows
Ak používate prehliadač Microsoft Edge, tak ste si mohli všimnúť, že úvodnú stránku môžete...
Ako zobraziť formátovanie vo Worde
Ak píšete text vo Worde, tak môžete využiť formáty, ktoré pridáte manuálne alebo využijete štýly...
Čo je rozloženie obrázka v PowerPoint
Pri vytváraní prezentácie často používate aj obrázky. Tie môžu byť priamo na snímke ako objekty...
Ako pridať kalendár kanála Teams
Ak používate Teams na rôzne projekty, kde máte konverzáciu, súbory a ďalšie informácie, tak môžete...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.