Excel

Ako vložiť názvy hárkov z hodnoty v bunkách Excel

Tabuľky v Exceli sú prehľadnejšie ak používate namiesto štandardných názvov hárkov svoje vlastné názvy. Tie môžete pridať manuálne ale ide to aj pomocou makra VBA, ktoré doplní názov prevzatý z hodnoty v bunke. Predstavte si situáciu, že vytvárate súhrnné reporty s viacerými hárkami, kde na každom je názov pobočky alebo meno pracovníka, ktorého sa súhrn týka. Ak údaje súhrnu získavate z iných zdrojov, napr. účtovnej aplikácie, tak názov hárku bude zvyčajne štandardný. Nižšie popisujem ako vložiť názvy hárkov z hodnoty v bunkách Excel pomocou makra (VBA).

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár