Microsoft OneNote je aplikácia na elektronické poznámky, ktoré v kombinácii s cloudom môžete mať takmer v každom zariadení. Okrem poznámok OneNote zvláda aj spoluprácu s inými aplikáciami zo sady Office. Využiť ju tak môžete spolu s Outlookom, ktorý používate aj na plánovanie termínov a schôdzok. Veľmi jednoduchým spôsobom môžete vytvoriť poznámky zo schôdze a ďalej s nimi pracovať. Dnes v stručnosti popisujem ako vložiť podrobnosti o schôdzi do OneNote.
Tiež sa vám môže páčiť
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Dajú sa pripojiť údaje k existujúcej tabuľke Access?
Pri práci v databázovej aplikácii MS Access často potrebujete manipulovať s údajmi v tabuľkách...
Ako vytvárate graf v PowerPointe?
Ak potrebujte k svojej prednáške aj prezentáciu PowerPoint, tak je veľmi dôležité, aby ste ju...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.