Office 365

Ako vyhľadať nedoručený email v Microsoft 365

Používatelia v organizácii so službou Microsoft 365 majú rôzne možnosti na komunikáciu s inými používateľmi. Je to závislé od toho ako administrátor služby nastaví poštový server Exchange online a samotnú službu M365 a ďalšie produkty. Niektoré nastavenia môže spraviť pomerne prísne a vtedy sa môže stať, že zopár emailov nemusíte do svojej schránky dostať. Hlavne takých, ktoré môžu vykazovať znaky nevyžiadanej pošty aj keď je to očakávaná správa. Nižšie popisujem ako vyhľadať nedoručený email v Microsoft 365. Popis sa samozrejme týka vyhľadávania administrátorom služby aby zistil či email vôbec na server prišiel a kde zostal keď nie je v schránke používateľa.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár