Teams

Ako vytvoriť úlohu v Teams

V Microsoft Teams môžete okrem privátnej a skupinovej komunikácie využívať aj ďalšie aplikácie. Preto Teams môžete chápať ako zastrešujúcu aplikáciu z ktorej sa dostanete k iným službám a údajom. Môžete zobrazovať údaje zo SharePointu, vidíte položky z kalendára a pod. Takéto prepojené služby a aplikácie sa vzájomne synchronizujú a údaje vidíte na viacerých miestach. V tímovom kanáli môžete pri konkrétnej správe pracovať aj s úlohami To Do. Ako vytvoriť úlohu v Teams popisujem nižšie.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár