Access

Ako vytvoriť zoznam SharePoint v Access

Databázovú aplikáciu MS Access zvyčajne používate na malé lokálne databázy uložené v počítači alebo v zdieľanom priečinku na serveri v lokálnej sieti. Ak potrebujete mať údaje dostupné aj mimo lokálnu sieť, tak je vhodnejšia webová aplikácia. Mohli ste ich robiť aj v Accesse, ale túto funkcionalitu Microsoft zrušil. Ponechal ale možnosť pracovať s údajmi na SharePoint online aj pomocou aplikácie Access. Môžete v nej zobrazovať / upravovať údaje zo SharePointu. Ako vytvoriť zoznam SharePoint v Access si pozriete aj v krátkom videu.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár