Excel

Ako vytvoriť zoznam súborov v Exceli

Občas dostávam na školení otázku ako sa dá spraviť zoznam súborov v Exceli, ktoré sú uložené v nejakom priečinku prípadne na SharePointe. Existuje niekoľko možností a je len na Vás ktorý spôsob použijete, resp. ktorý bude vhodný a funkčný na konkrétny prípad. Nižšie stručne popisujem niektoré vybraté postupy v Exceli 2016.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

1 Komentár

  • Budu škarohlíd Petře, ale je to … externí doplněk, u kterého někoho bolelo, že by hlavičku musel lokalizovat. V podokně úloh Dotazy sešitu velmi pravděpodobně nakonec vyběhne zcestný popisek Stažení nebylo dokončeno. Nepřišel jsem ani na to, jestli z takového seznamu souborů mohu udělat hyperlinky. Čili měl bych vzkaz pro tvůrce Office 2013/2016/365… Ani omylem. A podle toho, co prosakuje o Office 2019, skončím dost možná u WPS. Mám těhle paskvilů u Microsoftu vážně dost. A ne, nebudu mít radost z nástrojů jako je tento nebo možnost Načíst data z Facebooku…

Zanechajte komentár