Ak používate OneDrive alebo SharePoint, tak máte niekoľko možností ako získať zoznam súborov / priečinkov z ukladacieho priestoru. V prípade SharePointu je to jednoduché a informácie môžete zobraziť v Exceli cez nástroj Získať údaje. V prípade OneDrive je to už trochu komplikovanejšie. Využiť by ste to mohli len vtedy ak synchronizujete OneDrive do Prieskumníka Windows. Ak nesynchronizujete, tak jedna z ciest je pomocou skriptu PowerShell alebo jednoduchším spôsobom pomocou služby Power Automate. Ako vytvoriť zoznam súborov vo OneDrive for Business pomocou Power Automate si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Makro na zmenu prvej vety v sekciách vo Worde
V prípade, že potrebujete upraviť dokument, ktorý je formátovaný len čiastočne alebo vôbec, tak to...
Ako použiť Vlookup na hľadanie v druhom stĺpci
Vyhľadávacia funkcia VLOOKUP je pomerne populárna a používateľmi často aplikovaná na rôzne účely...
Kde overiť posledné použitie lokality SharePoint
Ak chcete zistiť kedy bola lokalita SharePoint naposledy použitá, môžete sa pozrieť do centra...
Ako zmeniť rozmer obrázkov v prezentácii makrom
V prípade, že budete mať v prezentácii viac voľne vložených obrázkov / fotiek na jednotlivých...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.