OneDrive

Ako vytvoriť zoznam súborov vo OneDrive

Ak používate OneDrive alebo SharePoint, tak máte niekoľko možností ako získať zoznam súborov / priečinkov z ukladacieho priestoru. V prípade SharePointu je to jednoduché a informácie môžete zobraziť v Exceli cez nástroj Získať údaje. V prípade OneDrive je to už trochu komplikovanejšie. Využiť by ste to mohli len vtedy ak synchronizujete OneDrive do Prieskumníka Windows. Ak nesynchronizujete, tak jedna z ciest je pomocou skriptu PowerShell alebo jednoduchším spôsobom pomocou služby Power Automate. Ako vytvoriť zoznam súborov vo OneDrive for Business pomocou Power Automate si pozriete aj v krátkom videu.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, a Prémiový prístup.
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár