Ak používate OneDrive alebo SharePoint, tak máte niekoľko možností ako získať zoznam súborov / priečinkov z ukladacieho priestoru. V prípade SharePointu je to jednoduché a informácie môžete zobraziť v Exceli cez nástroj Získať údaje. V prípade OneDrive je to už trochu komplikovanejšie. Využiť by ste to mohli len vtedy ak synchronizujete OneDrive do Prieskumníka Windows. Ak nesynchronizujete, tak jedna z ciest je pomocou skriptu PowerShell alebo jednoduchším spôsobom pomocou služby Power Automate. Ako vytvoriť zoznam súborov vo OneDrive for Business pomocou Power Automate si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Letná redakčná prestávka na tipy-triky.sk
Milí čitatelia, tento článok vznikol z konceptu, ktorý vytvorila umelá inteligencia Microsoft...
Ako vytlačiť zoznam súborov zo SharePointu
Pri práci so súbormi sa môžete stretnúť s požiadavkou, že potrebujte vytlačiť alebo exportovať...
Ako v Exceli nastaviť formát buniek so sumou
Keď vytvárate v Exceli tabuľky, tak ich následne aj formátujete aby mali vhodný dizajn. Potom...
Viete ako sa používa anketa v Outlooku?
Ak používate predplatné Microsoft 365, tak máte k dispozícii okrem počítačových aplikácií aj ďalšie...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.