Občas používatelia potrebujú spraviť z údajov, ktoré získali z iných zdrojov klasickú tabuľku. Tieto údaje z iných informačných systémov sú často v csv / txt súbore s oddeľovačmi, napr. bodkočiarkou. Rozdelenie takýchto údajov do samostatných stĺpcov spravíte pomerne jednoducho. V Exceli sú na to nástroje ako je text na stĺpce alebo môžete použiť Power Query. V Exceli pribudli aj nové textové a vyhľadávacie funkcie, ktorými to v niektorých prípadoch vyriešite. Nižšie popisujem ako z jednej bunky spraviť tabuľku v Exceli.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Ako použiť údaje z Excelu vo Visiu
Na webinári ukážem ako môžete použiť údaje z Excelu vo Visiu. MS Visio je aplikácia na kreslenie...
Aká je automatizácia v Power Automate a Exceli
Na webinári ukážem úvodné informácie aká je automatizácia v Power Automate a Exceli. Využijete to...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.