Prednášajúci často používajú prezentácie aby mali určitú schému čo a kedy hovoriť. Poslucháči na druhej strane sa môžu orientovať v prednášanej problematike. Samozrejme nie je vhodné dávať do prezentácie dlhé texty, ktoré účastníci čítajú ale rozdeliť to na hlavné body a heslá v téme. Veľmi vhodné je do prezentácie dávať rôzne ilustrácie, jednoduché tabuľky alebo grafy. Občas sa stane, že chcete ukázať nejaké video, tak môžete na snímku vložiť aj to. Napr. príhovor niekoho z vedenia, kto sa nemohol osobne zúčastniť. Okrem videa a prehratia zvuku sa dá aj zaznamenať zvuk v prezentácii PowerPoint. Ako to spraviť si pozriete aj v krátkom videu.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Ako obmedziť víkendy v Access
V databázových aplikáciách občas potrebujte obmedziť zadanie určitých údajov. To znamená, aby...
Aké sú možnosti emailových tipov v Outlooku
V prípade, že používate predplatné Microsoft 365, resp. emailovú schránku na Exchange online, tak...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.