Office 365

Automatické odpovede pre iného používateľa Office 365

Používatelia Office 365 a Exchange online môžu vo svojom Outlooku nastaviť automatické odpovede ak sú mimo kanceláriu. Potom ak niekto napíše email do takto nastavenej schránky server mu pošle nastavenú automatickú odpoveď. Rovnaké nastavenie môže spraviť aj administrátor Office 365 pre konkrétneho používateľa, ktorý nemá možnosť prihlásiť sa, alebo ukončil svoju činnosť a nechcete hneď vymazať jeho emailovú schránku. Automatické odpovede pre iného používateľa Office 365 admin zvyčajne nastavuje po získaní alebo zmene jeho hesla priamo v Outlooku. Ide to však aj v admin centre Microsoft Office 365.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár