Používatelia Office 365 a Exchange online môžu vo svojom Outlooku nastaviť automatické odpovede ak sú mimo kanceláriu. Potom ak niekto napíše email do takto nastavenej schránky server mu pošle nastavenú automatickú odpoveď. Rovnaké nastavenie môže spraviť aj administrátor Office 365 pre konkrétneho používateľa, ktorý nemá možnosť prihlásiť sa, alebo ukončil svoju činnosť a nechcete hneď vymazať jeho emailovú schránku. Automatické odpovede pre iného používateľa Office 365 admin zvyčajne nastavuje po získaní alebo zmene jeho hesla priamo v Outlooku. Ide to však aj v admin centre Microsoft Office 365.
Tiež sa vám môže páčiť
Chýba vám asistent na matematiku OneNote?
Poznámková aplikácia OneNote má búrlivú minulosť. Microsoft chcel pôvodne zrušiť verziu z balíka...
Ako spraviť tlačený dotazník v Publisheri
Aplikáciu Microsoft Publisher nájdete v balíku Office. Je pomerne neznáma a niektoré šablóny sú tam...
Používate farebné priečinky vo OneDrive?
Cloudové služby od Microsoftu prechádzajú priebežne malými ale aj väčšími zmenami. Domovskú stránku...
Keď chýbajú požadované údaje v zozname SharePoint
Do zoznamu na SharePointe môžete pridávať tabuľkové (databázové) údaje podobne ako by ste ich...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.