Office

Automatické ukladanie v Office zmení spôsob jeho používania

V júli 2017 prišla s aktualizáciami aj novinka – automatické ukladanie v Office. Veľa používateľov si doteraz myslelo, že takéto automatické ukladanie je tam celé roky. To bolo len ukladanie potrebné na obnovenie v prípade zlyhania aplikácie alebo pri výpadku prúdu. Nenahradzovalo príkaz Uložiť zmeny. Novinka automatické ukladanie v Office zavádza to, že bude ukladať za používateľa. Aj vtedy ak používateľ zmeny uložiť nechce. Z ponuky súbor odobrali príkaz Uložiť a Uložiť ako sa zmenil na Uložiť kópiu. Nižšie stručne túto novinku popisujem.

Zvyšný text článku je dostupný pre členské úrovne: Registrovaný prístup, Sponzorovaný prístup, Prémiový prístup, a Prémiový prístup 6 mes..
Prihláste sa prosím, alebo sa zaregistrujte do BEZPLATNEJ alebo Prémiovej členskej úrovne..
Prihlásiť sa Registrovať

O autorovi

Peter Belko

Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.

Zanechajte komentár