V júli 2017 prišla s aktualizáciami aj novinka – automatické ukladanie v Office. Veľa používateľov si doteraz myslelo, že takéto automatické ukladanie je tam celé roky. To bolo len ukladanie potrebné na obnovenie v prípade zlyhania aplikácie alebo pri výpadku prúdu. Nenahradzovalo príkaz Uložiť zmeny. Novinka automatické ukladanie v Office zavádza to, že bude ukladať za používateľa. Aj vtedy ak používateľ zmeny uložiť nechce. Z ponuky súbor odobrali príkaz Uložiť a Uložiť ako sa zmenil na Uložiť kópiu. Nižšie stručne túto novinku popisujem.
Tiež sa vám môže páčiť
Čo sú šablóny tímu v Teams
V MS Teams môžete okrem bežnej komunikácie s konkrétnymi kolegami využívať aj komunikáciu...
Viete zabrániť vymazaniu tvaru vo Visiu?
Ak vytvárate schému alebo diagram v MS Visio, tak môžete naraziť na požiadavku aby sa niektoré...
Ako použiť údaje z Excelu vo Visiu
Na webinári ukážem ako môžete použiť údaje z Excelu vo Visiu. MS Visio je aplikácia na kreslenie...
Aká je automatizácia v Power Automate a Exceli
Na webinári ukážem úvodné informácie aká je automatizácia v Power Automate a Exceli. Využijete to...
O autorovi
Peter Belko
Autor tohto portálu, content developer, konzultant a lektor pripravuje články, tipy a triky, video návody a webináre. Poskytuje školenia a konzultácie pre koncových používateľov vo firmách ako efektívne používať Access, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Visio, Project ale aj služby z Microsoft 365, SharePoint a ďalšie.
Zanechajte komentár X
Ak chcete pridať komentár, musíte byť prihlásený.